user pass
Cwiczenia.com.pl - Ćwiczenia Mięśnie Kulturystyka Fitness Dieta
STRONA GŁÓWNA ATLAS ĆWICZEŃ FILMY GALERIE ARTYKUŁY FORUM REKLAMA SKLEP KONTAKT



Login
Nazwa użytkownika:

Hasło użytkownika:

Zapamiętaj mnie



Zapomniałem hasła

Zarejestruj się!

forum kulturystyczne


Reklamy

Odżywki wrocław
Aerobiczna 6 Weidera
ksylitol
odżywki
manto
sklep z odżywkami
kulturystyka
trening kulturystyczny dla początkujących
programy treningowe dla zaawansowanych
trening siłowy
kulturystyka amatorska

Wybierz Ćwiczenia


Ćwiczenia Na Płaski Brzuch


Ćwiczenia Dla Kobiet


Ćwiczenia Dla Każdego


Ćwiczenia Odchudzające


Ćwiczenia Rozciągające


Ćwiczenia Na Kręgosłup


Ćwiczenia Pilates


Ćwiczenia Kulturystyczne


Ćwiczenia Fitness


Ćwiczenia z Piłką


Ćwiczenia Na Pośladki


Ćwiczenia Tai Chi


Ćwiczenia Dla Seniorów


Ćwiczenia Dla Kobiet w Ciąży


Ćwiczenia Dla Otyłych


Ćwiczenia Wzmacniające


Ćwiczenia Na Szpagat


Ćwiczenia Relaksacyjne


Reklamy

Ćwiczenia dla każdego : Ćwiczenia z hantlami
Napisał Cwiczenia dn. 2009-08-17 13:29:57 (48434 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia dla każdego

Stań prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.

* Stań w pozycji wyprostowanej, w każdej dłoni trzymając hantlę. Lewą noga zrób wykrok w przód, uginając ją w kolanie pod kątem 90 st., nogę zakroczną zaś pozostaw wyprostowaną. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczeni wykonuj naprzemiennie na każdą nogę.

* Stan prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.

* Stań w lekkim rozkroku trzymając hantle nachwytem opuszczone wzdłuż tułowia. Unieś ramiona bokiem w górę, wyżej niż wysokość barków.

* to samo ćwiczenie wykonaj podnosząc hantle nad głową.

* to samo ćwiczenie wykonaj zatrzymując na chwilę hantle na wysokości barków.

* Stań w rozkroku trzymając hantle nachwytem wzdłuż tułowia. Wykonaj naprzemienne wznosy hantli przodem nad głowę.

* to samo ćwiczenie powtórz ale ramiona podnieś jednocześnie.

* podnosząc ramiona, odchylamy je lekko na boki, dzięki czemu pracują także aktony boczne mięśni naramiennych.

* wykonaj ten sam ruch ze sztangą trzymaną podchwytem, co powoduje pracę mięśni dwugłowych ramion.

* Zrób opad tułowia w przód, stań w niewielkim rozkroku, utrzymując wyprostowane plecy podnieś hantle bokiem do poziomu, a następnie powróć do pozycji wyjściowej

* To samo ćwiczenie wykonaj w pozycji siedzącej - klatka piersiowa oprzyj na udach. Pozycja ta utrudnia odchylanie, ale nie pozwala na zastosowanie zamachu tułowiem.


Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość -

Polecamy sklepy z suplementami diety, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy lub nabrać masy mięśniowej:



Inne artykuły
2014-01-14 13:35:16 - W zdrowym ciele zdrowy duch: odżywki białkowe
2013-11-18 13:29:15 - Wybór odpowiedniej odżywki dla sportowców
2013-06-26 00:37:55 - W rytmie Zumby!
2013-06-18 20:50:03 - Wiszący triceps - jak się go pozbyć?
2013-04-17 13:02:15 - Reumatoidalne zapalenie stawów
2013-02-21 00:06:48 - Rozstępy - problem do pokonania
2013-02-21 00:03:54 - Zdrowie pod stałą ochroną
2013-01-10 01:10:59 - Odżywki i ćwiczenia
2012-12-11 00:28:19 - Zadbaj o kondycję również zimą
2012-12-11 00:25:55 - Jak często biegać?
2012-11-27 14:20:00 - Poker - podstawowe zasady
2012-11-27 14:16:25 - Uprawiamy sport w domu
2012-11-17 20:48:21 - Profesjonalna dieta lub plan treningowy
2012-06-15 00:11:14 - 6 Weidera Na Odchudzanie
2012-04-03 13:21:20 - Czy jedzenie w nocy tuczy?




Ćwiczenia: Ćwiczenia odchudzające | Ćwiczenia na brzuch | Ćwiczenia rozciągające | Ćwiczenia na kręgosłup | Ćwiczenia Pilates | Ćwiczenia Fitness
Kulturystyka Forum kulturystyczne Kulturystyka