user pass
Cwiczenia.com.pl - Ćwiczenia Mięśnie Kulturystyka Fitness Dieta
STRONA GŁÓWNA ATLAS ĆWICZEŃ FILMY GALERIE ARTYKUŁY FORUM REKLAMA SKLEP KONTAKT




Reklamy

Odżywki
Aerobiczna 6 Weidera
Odchudzanie tabletki
Sklep sportowy
Sprzęt do siłowni
ksylitol
odżywki
manto
sklep z odżywkami
kulturystyka

Wybierz Ćwiczenia


Ćwiczenia Na Płaski Brzuch


Ćwiczenia Dla Kobiet


Ćwiczenia Dla Każdego


Ćwiczenia Odchudzające


Ćwiczenia Rozciągające


Ćwiczenia Na Kręgosłup


Ćwiczenia Pilates


Ćwiczenia Kulturystyczne


Ćwiczenia Fitness


Ćwiczenia z Piłką


Ćwiczenia Na Pośladki


Ćwiczenia Tai Chi


Ćwiczenia Dla Seniorów


Ćwiczenia Dla Kobiet w Ciąży


Ćwiczenia Dla Otyłych


Ćwiczenia Wzmacniające


Ćwiczenia Na Szpagat


Ćwiczenia Relaksacyjne


Reklamy

Ćwiczenia dla każdego : Ćwiczenia z hantlami
Napisał Cwiczenia dn. 2009-08-17 13:29:57 (48113 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia dla każdego

Stań prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.

* Stań w pozycji wyprostowanej, w każdej dłoni trzymając hantlę. Lewą noga zrób wykrok w przód, uginając ją w kolanie pod kątem 90 st., nogę zakroczną zaś pozostaw wyprostowaną. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczeni wykonuj naprzemiennie na każdą nogę.

* Stan prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.

* Stań w lekkim rozkroku trzymając hantle nachwytem opuszczone wzdłuż tułowia. Unieś ramiona bokiem w górę, wyżej niż wysokość barków.

* to samo ćwiczenie wykonaj podnosząc hantle nad głową.

* to samo ćwiczenie wykonaj zatrzymując na chwilę hantle na wysokości barków.

* Stań w rozkroku trzymając hantle nachwytem wzdłuż tułowia. Wykonaj naprzemienne wznosy hantli przodem nad głowę.

* to samo ćwiczenie powtórz ale ramiona podnieś jednocześnie.

* podnosząc ramiona, odchylamy je lekko na boki, dzięki czemu pracują także aktony boczne mięśni naramiennych.

* wykonaj ten sam ruch ze sztangą trzymaną podchwytem, co powoduje pracę mięśni dwugłowych ramion.

* Zrób opad tułowia w przód, stań w niewielkim rozkroku, utrzymując wyprostowane plecy podnieś hantle bokiem do poziomu, a następnie powróć do pozycji wyjściowej

* To samo ćwiczenie wykonaj w pozycji siedzącej - klatka piersiowa oprzyj na udach. Pozycja ta utrudnia odchylanie, ale nie pozwala na zastosowanie zamachu tułowiem.


Ocena: 10.00 (1 głos) - Oceń tę wiadomość -

Polecamy sklepy z suplementami diety, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy lub nabrać masy mięśniowej:



Inne artykuły
2014-01-14 13:35:16 - W zdrowym ciele zdrowy duch: odżywki białkowe
2013-11-18 13:29:15 - Wybór odpowiedniej odżywki dla sportowców
2013-06-26 00:37:55 - W rytmie Zumby!
2013-06-18 20:50:03 - Wiszący triceps - jak się go pozbyć?
2013-04-17 13:02:15 - Reumatoidalne zapalenie stawów
2013-02-21 00:06:48 - Rozstępy - problem do pokonania
2013-02-21 00:03:54 - Zdrowie pod stałą ochroną
2013-01-10 01:10:59 - Odżywki i ćwiczenia
2012-12-11 00:28:19 - Zadbaj o kondycję również zimą
2012-12-11 00:25:55 - Jak często biegać?
2012-11-27 14:20:00 - Poker - podstawowe zasady
2012-11-27 14:16:25 - Uprawiamy sport w domu
2012-11-17 20:48:21 - Profesjonalna dieta lub plan treningowy
2012-06-15 00:11:14 - 6 Weidera Na Odchudzanie
2012-04-03 13:21:20 - Czy jedzenie w nocy tuczy?




Ćwiczenia: Ćwiczenia odchudzające | Ćwiczenia na brzuch | Ćwiczenia rozciągające | Ćwiczenia na kręgosłup | Ćwiczenia Pilates | Ćwiczenia Fitness
Kulturystyka Forum kulturystyczne Kulturystyka